4 תשובות
ברור, אני בדרך כלל עושה בלי שום אם אני מכינה למשפחה
כן פשוט השום מאוד מוסיף שימי במקום זה פלפל שחור,קצת פלפל חריף ובצל מטוגן
בטח
כן
זה לא כלכך חשוב לרוטב, זה כן מוסיף טעם אבל הרוטב ישרוד בלי השום אל תדאגי :)
זה לא כלכך חשוב לרוטב, זה כן מוסיף טעם אבל הרוטב ישרוד בלי השום אל תדאגי :)
באותו הנושא: