9 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
איך זה להיות רזה? אף פעם לא הייתי.
אנונימית
לא משהו מיוחד
זה ממש כיף!
הייתי בתת משקל וממש התאמצתי להגיע למשקל תקין וכשהגעתי הייתי מאושרת
זה תחושה טובה רצח
שואל השאלה:
להיות רזה זה הכי כיף
להיות במשקל תקין זה הכי כיף^
גם אני בתת משקל...
כיף
אין הרבה דאגות גבי המשקל ככ
שואל השאלה:
גם אני לא דואג למשקל
באותו הנושא: