3 תשובות
שואל השאלה:
החתמתי רופא ואת האופטומטריסט, אם אני אבוא עם זה לאיפה שעושים את התיאוריה יתנו לי בכל זאת? כי כבר קבעתי תור ושילמתי בכרטיס אשראי..
החתמתי רופא ואת האופטומטריסט, אם אני אבוא עם זה לאיפה שעושים את התיאוריה יתנו לי בכל זאת? כי כבר קבעתי תור ושילמתי בכרטיס אשראי..
אנונימית
לא יתנו לך לעשות תאוריה מבלי חתימה של משרד הרשוי הם חותמים לך תוך שתי דקות תלכי למשרד הרישוי ויש משם לתאוריה
אנונימית
באותו הנושא: