התחברות
הרשמה
באיזה דפדפן אינטרנט אתם משתמשים
אני משתמש בצבון השיריון
17 בספטמבר 2019, 16:06
דפדפן
דפדפנים
צבים
2 תשובות
chrome
S
Someone else12
כרום
t
talbeny
באותו הנושא:
באיזה דפדפן אתם משתמשים במחשב?
באיזה דפדפן אתם משתמשים בדרך כלל?
מאיזה דפדפן ומערכת הפעלה אתם משתמשים בדרך כלל להכנס לסטיפס?
באיזה דפדפן אתם משתמשים (במחשב) ?
באיזה דפדפן אתם משתמשים? אם אתם לא משתמשים בכרום אז למה?
איזה אינטרנט אתם משתמשים ?
באיזה דפדפן אתם משתמשים במחשב? (כרום, פיירפוקס, אקספלורר...)
לכל משתמשי אייפון באיזה אפליקציית שירים אתם משתמשים שאפשר לשמוע בה גם בלי אינטרנט, כמו itube
באיזה דפדפן אתם משתמשים? ומה הדפדפן הכי טוב שיש לדעתכם? (תדרגו לפי נוחות ומהירות).
משתמשי אנדרואיד, ידעתם שאפשר לעשות בסטיפס "מצב לילה" דרך הדפדפן הרגיל?
הדפדפן הכי כדאי להורדה - איזה דפדפן אינטרנט הכי טוב?