6 תשובות
זה מסובך.
את עושה אפצ'י ואז כל הדם יוצא וזה מציק
את עושה אפצ'י ואז כל הדם יוצא וזה מציק
זה כמו הר געש בתחתונים
יוצא זרם יותר חזק
בעע
בעע
אנונימית
יוצא מלא דם
המון המון דם יוצא שם למטה
זה לא קורה לי משום מה..
אנונימית
באותו הנושא: