6 תשובות
זה מסובך.
את עושה אפצ'י ואז כל הדם יוצא וזה מציק
זה כמו הר געש בתחתונים
יוצא זרם יותר חזק
בעע
אנונימית
יוצא מלא דם
המון המון דם יוצא שם למטה
זה לא קורה לי משום מה..
אנונימית