7 תשובות
כן
שואל השאלה:
ניסית או מה?
אנונימית
לא ניסיתי אבל יכול להיות שזה יעזור
גם אני לפעמים חותכת
ממש לא, תרומת דם זה דבר נפלא לעומת לחתוך שאין בזה שום דבר שעוזר בכלים ואם כמה שזה קשה ואני מבינה זאת המציאות...
שואל השאלה:
כן.....
אבל ההרגשה יכולה איך שהוא לעזור?
אנונימית
זה לא יעזור בשום מצב, תרומת זה אופן שונה מלחתוך את עצמך ובאמת עדיף לך פשוט לא לחשוב על זה
תשמעי זה ממש לא קשור ולא אותו דבר בכלל בכלל
אבל פעם הייתי חותכת הפסקתי אפילו שאני עדיין רוצה
ולא יודעת אם זה קשור אבל תמיד אהבתי בדיקות דם ואני גם אוהבת לתרום דם אולי כן יש בזה משהו, לראות את הדם של עצמך ולהידקר או מה שה לא יהיה שתאהבי ואם זה משהו שאת רואה בו כתחליף הכל עדיף על פני לחתוך את עצמך
זה גם בריא לתרום דם בקביעות וזה גם עוזר ונחוץ
רק תביני שאת לא עושה את זה במקום לחתוך כי זה פשוט קצת מגעיל ומזלזל איכשהו