4 תשובות
אני מסכימה איתך כל כך. זה פשוט כל כך לא בסדר. צריך להעלות את המודעות בדחיפות.
וכל הכבוד לך על היוזמה . זה באמת מאוד חשוב..
וכל הכבוד לך על היוזמה . זה באמת מאוד חשוב..
שואל השאלה:
זה מה שאני מתכננת
זה מה שאני מתכננת
אנונימית
מסכים איתך , יש לי מורה שיש לו אח אוטסיט והוא עבר הצקות בבית בספר בגלל זה , ויש לו גם צמיד של אוטיסט זה לא קללה ובשיעור יחד אחד אמר לילד אחר אוטיסט והוא פשוט לקח אותו למנהלת והוא לא בא לבית ספר יום אחרי , חשוב לציין שאחריי זה הוא סיפר לנו את הכל והוא היה עם דמעות וזה היה לו קשה לספר , זה ממש מגעיל שאנשים משתמשים בזה כקללה
אנונימי
שואל השאלה:
זה מעצבן אתמול שאלתי בנות מהשכבה שלי האם הן חושבות שיש מספיק מודעות לאוטיזם והן ישר צחקו לי בפרצוף ואמרו לי "מה את עושה עלינו סקר עכשיו?" וזה דיי פגע למה שאני שואלת שאלה רצינית הן באות וצוחקות על זה זה עיצבן אותי ממש
זה מעצבן אתמול שאלתי בנות מהשכבה שלי האם הן חושבות שיש מספיק מודעות לאוטיזם והן ישר צחקו לי בפרצוף ואמרו לי "מה את עושה עלינו סקר עכשיו?" וזה דיי פגע למה שאני שואלת שאלה רצינית הן באות וצוחקות על זה זה עיצבן אותי ממש
אנונימית
באותו הנושא: