3 תשובות
תקין
זה תקין, אני זוכרת שמה שלא תקין זה מעל 1..
לי למשל היה 1.4 ורצו לעשות לי ביופסיה אבל בסוף הכול יסתדר לי ב"ה
שלך תקין...
לי למשל היה 1.4 ורצו לעשות לי ביופסיה אבל בסוף הכול יסתדר לי ב"ה
שלך תקין...
בסדר בהצלחה וחג שמח.
באותו הנושא: