בת דודה שלי ואני חברות די טובות והיא עוד מעט חוגגת יום הולדת ואני לא יודעת אם ללכת או לא כי אני לא מכירה שם אף אחד היא שאלה אותי אם אני רוצה לבוא והיא תבין אם לא כי בקבוצה יהיה קרוב ל90 ילדים ואני לא מכירה שם אף אחד כי הם לא חברים שלי , האם ללכת ? כי בכל זאת היא בת דודה שלי... אבל מה אעשה שם לבד? היא לא תוכל להיות רק איתי יש לה שם את חברות שלה.. אבל מצד שני לא יזיק לי ללכת ולהתחבר לילדים שם אבל לא אדע איך כי אני אהיה לגמרי לבד.. מה אתם חושבים שכדאי לי לעשות?