7 תשובות
לא . כי זה מגרד מאוד. עדיף להוריד שיער שם בדרך אחרת.
גילוח זה תמיד גרוע יותר
תעשי לייזר או שעווה
כדאי לך
עדיף עם משחה מיוחדת...
עדיף לייזר כי תגלחי יגדל יותר ושעווה כואב מידי
האמת שאני מגלחת וזה אולי גירד לי יומיים ואז כבר התרגלתי
לא כזה נורא באמת
אנונימית
סבל הגירודים גרוע יותר חד משמעית ואני אומרת לך את זה בתוך מישהי שלא יכולה לסבול שערות בשום מקום בגוף חוץ מאשר על הראש ובגבות...
אם את רוצה אז שעווה , מכונה או לייזר אבל גילוח זה עינוי אחרי איזה חצי שעה....
אנונימית