התחברות הרשמה

אוקיי אז החברה הכי טובה שלי סוגשל מתעלמת ממני, להתעלם בחזרה או להתנהג רגיל..?

הכל התחיל בגלל שאני ילדה מטומטמת אז זה בצדק אבל כבר אמרתי סליחה והיא כבר סלחה ואני באמת לא יודעת מה לעשות כבר.
15 בספטמבר 2019, 14:28
חברה הכי טובההתנהגות    
תשובה אחת
להתנהג כרגיל
את את הסליחה שלך כבר ביקשת, עכשיו הכדור בידיים שלה
E
Ew, people
באותו הנושא:
אוקיי אני סוגשל גאון, עצלנים יקרים אשמח לשתף אתכם -
אוקיי אז התאהבתי בחברה טובה שלי אנלא יודעת זה פשוט קרה
אוקיי אני מאוהבת בחבר של החברה הכי טובה שלי
אוקיי, אז מחר אני נוסעת לפגוש את החברה הכי טובה שלי
אוקיי חברה טובה שלי באה לבקר היום והיה לה סימן על היד,
אוקיי אז היתה לי חברה(היתה הכי טובה שלי) שניתקנו קשר ומחר יש לה יום הולדת
אוקיי אז החברה הכי טובה שלי יש לאמא שלה בן זוג ויש לו ילדים
החברה הכי טובה שלי מתעלמת ממני
הייתה לי חברה ממש טובה והיא פשוט כבר לא מדברת איתי וכל הזמן מתעלמת ממני למה?
יש לי ידידה טובה שלאחרונה מתעלמת ממני מה לעשות?
אוקיי אז אני סוגשל טיקטוקרית