כבר כתבתי את ההתחלה והאמצע אבל אני גרועה בלסיים לא מבחינה שזה עצוב להיפרד מהדמויות(למרות שגם) אלא שאני לא יודעת איך בלי להפוך את זה לסדרה של ספרים ואני רוצה שהספר יהיה רק זה
15 בספטמבר 2019, 13:56
2 תשובות
את כותבת פשוט מה שיוצא, ואחר כך משנה את זה 10000 פעמים בעריכה. ככה אני כותבת לפחות