התחברות הרשמה

באלי לחלק פרחים מי רוצה

15 בספטמבר 2019, 13:31
פרחיםפרחים בסטיפססטיפס    
5 תשובות
ימחקו את זה אבל למה לא
D
Daydream
אני רוצה
E
Elven
וגם אני רוצה
E
Elven
אני
א
אנונימי123124
אני
|
|._.|
באותו הנושא:
רק לי כיף לשאול שאלה כדי סתם לחלק פרחים ולשמח אנשים?
באלי 500 פרחים למה אנשים פה מתקמצנים על פרחים ?
הייתם רוצים שיהיה אפשר לחלק יותר מ5 פרחים?
נכון זה כייף לחלק פרחים ?
יוצא לכם לפעמים לשאול שאלות סתומות רק כי אתם רוצים לחלק לאנשים פרחים
רק לי יש את ההגבלת פרחים הזאת שאפשר לחלק עד 5 פרחים בכל שאלה?
זה חוקי לשאול שאלה רק בשביל לחלק פרחים?
באלי שלא תהייה פה הגבלת פרחים!
רק אני ליפעמים מנסה לחשוב על שאלה כדיי לחלק פרחים?
תמיד אני משתדלת לחלק את כל השלושה פרחים שיש
כמה פרחים אפשר לחלק בשאלה והתייעצות?