5 תשובות
לא,אני עושה את זה הרבה,והכל בסדר
שואל השאלה:
נראלי שהתבלבלת לא נראלי שזה מהיר אם לוד זה צפון
אנונימית
שואל השאלה:
אני מהדרום היא לא עוברת דרך קריית גת?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מסוכן?
אנונימית
אין