14 תשובות
כי אתה רוצה לחוות את זה
זה לגיטימי
כי אתה רוצה להתבגר וזה פסדר
צהוב מגיל צעיר
שואל השאלה:
חח^
אנונימי
לגיטימי גם אני ממש רוצה בקטע שאני כבר כל הזמן חושבת עלזה
שואל השאלה:
^ גם אניב א לי מגב או נחל או צנחנים אבל מפחד למות חח
אנונימי
אני רוצה ממש להיות כבר בצבא ,אבל מפחדת למות
תסביך
שואל השאלה:
גם אני יואא
אנונימי
שואל השאלה:
בא לי להרגיש איך זה להיות עם מדים וברכיות והנעליים של הצבא יואאא
אנונימי
ואי הכי יפה
שואל השאלה:
חחחח
אנונימי
תקרה באינטרנט.. אבל משהו כזה.. כן.
אנונימית
שואל השאלה:
מגיל כזה מה עושים שמה רובים מדים וזה?
אנונימי
אז לך לפנימייה צבאית, תחווה את זה כבר עכשיו, תבנה את האישיות שלך.. ותגיע לצבא מוכן! רוב מי שנמצא שם בד"כ מגיע לקצונה גבוהה
אנונימית