5 תשובות
לי זה קרה פעמיים והוא עדיין עבד
תקח איתך כסף למקרה ואם הוא נהרס
עובד עובד
קרה לי כבר כמה פעמים
הכל טוב גבר אל תדאג
שואל השאלה:
חחח באמת עבד !
אנונימי
עלול לעבוד ללא בעייה כלשהיא אבל אם במידה ולא יש לגשת לעמדת השירות של רב קו ומקסימום ינפיקו לך חדש