5 תשובות
למה?? אני לא רוצה אני לא מושפע מהאמריקאים
לא ממש
וואי כן, זה נותן תחושה טובה כזאת לדעתי. שכנים שלי חגגו כריסמס והיה להם בבית הרגשה כל כך טובה וחמימה, זה נראה ממש כיף.
כןן מאוד
כן חלום שלי לעשות את זה