7 תשובות
ינסו, זה לא היה בצחוק.
אנשים פשוט הפכו מזה מימ
פחח ממש לא
שואל השאלה:
^ that tumb girl זה היה צחוק ולא התכוונו לזה את מוזמנת לבדוק
אנונימי
שישה* ימים
לדעתי כן..
אני חושבת שיהיו אנשים שילכו יש אנשים שממש מאמינים בזה ואין להם בעיה לאבד את החיים שלהם בשביל זה
אנונימית
גם אם כן
מי שבאמת ינסה להסתער
מרוב שמה שיש בתוך הבסיס הזה סודי וחשוב
יהרגו כל מי שינסה להיכנס
הם אמרו את זה שמי שמתקרב בהיקף של 4 קילומטר מסביב לבסיס יפתחו עליו באש