התחברות הרשמה

למה אני אוהב שבנות מתחילות איתי בזמן שיש לי חברה?

14 בספטמבר 2019, 15:08
התחלותביישנותנושאים לשיחהביטחון עצמיהתבגרות    
4 תשובות
כנראה שזה מעלה לך תביטחון
ה
ההאנונימית
מרגיש שווה:)
B
Babyhoe
מרגיש נחשקקק
(
(SATAN
שואל השאלה:
כנראה
אנונימי
באותו הנושא:
למה פאקינג בנות בגיל 14 מתחילות איתי בהודעות אתם לא רואות שאני בן 20?
למה בנות לא מתחילות איתי?
כל הזמן בנות מתחילות איתי פה
למה בנות לא מתחילות איתי?
אני לא אוהב שבנות מתחילות איתי או יוזמות שיחה ..אני אוהב לעשות את זה בעצמי ..אני מוזר?
זה הגיוני שבנות מתחילות איתי ואני רזה ולא כזה שרירי?
לא בקטע רע אבל מה מתחילות איתי רק בנות שלא הכי יפות?
בנות, הייתן מתחילות איתי?
בנים אתם אוהבים שבנות מתחילות איתכן?
בנות אם כל הבנות בבית ספר מתחילות איתי זה בסדר או שהייתן פוסלות איתי ?
למה כל הבנות מתחילות איתי?