8 תשובות
גם לי קצת
חחח גם לי
Oka
עכשיו כל פעם אני אחשוב על ג'ניס שאני אראה אותה
אני ממש יכול לשמוע את הצחוק של גאניס בתמונה הזאת
עכשיו כן
אמלה גם לי