5 תשובות
אני כל השנה באילת נדפקתי יותר
2
מה רע תעשו חגיגה באוטו
מה רע תעשו חגיגה באוטו
^^^ אנונימי
2 סיבות למה התגובה שלך מיותרת;
א.אפילו אתה מבין שמה שאמרת ממש לא בסדר אחרת לא היית אנונימי
ב. אני בטוחה שגם אתה יודע שזה לא נכון וחבל שאתה סתם גורם לאנשים להרגיש רע
2 סיבות למה התגובה שלך מיותרת;
א.אפילו אתה מבין שמה שאמרת ממש לא בסדר אחרת לא היית אנונימי
ב. אני בטוחה שגם אתה יודע שזה לא נכון וחבל שאתה סתם גורם לאנשים להרגיש רע
את נוסעת לאילת תגידי תודה יהיה לך כיף.
מה הבעיה זה כיף רצח
באותו הנושא: