12 תשובות
לי אין
יש לפעמים בפרסומות
וזה קצת מפריע אבל אין מה לעשות ככה הם מרווחים
וזה קצת מפריע אבל אין מה לעשות ככה הם מרווחים
לא רוצה פרסומות תתרמי כסף לאתר כפרה
באפליקצחה אין
דרך האינטרנט יש
דרך האפליקציה לא
דרך האפליקציה לא
לי אין
לי אף פעם לא היה וגם דרך האינטרנט לא היה לי
אין לי כל כך הרבה אבל זה לא מפריע לי..
במחשב אין פרסומות וגם באפליקציה
אני רק דרך האפליקציה בטלפון אז אין לי
לי יש
וזה ממש מעצבן
אבל מזכיר את סטיםס של פעם חחח
וזה ממש מעצבן
אבל מזכיר את סטיםס של פעם חחח
לי אין
אנונימית
באותו הנושא: