2 תשובות
קצת יותר קריר מישראל בתקופה הזאת אני חושבת
כאילו אפשר קצר אבל לקחת סווצר איתך למתי שקר
כאילו אפשר קצר אבל לקחת סווצר איתך למתי שקר
מאוד נעים, כמו מזג האוויר בנובמבר בארץ. יש ימים שבהם יכול להיות לפתע חם, ויש ימים שיכול לרדת גשם וקר. קצת הפכפך, ממליצה לך לקחת בגדים קצרים, בגדים ארוכים, ואפילו מעיל. בבוקר מאוד מאוד קר ובצהריים לעיתים חם, לעיתים קריר.
*נ.ב אני גרה בפריז
*נ.ב אני גרה בפריז
באותו הנושא: