3 תשובות
זה סתם ההרגשה שלך, מה הבעיה להנות בלי להתחשבן לכמה ימים? את בחופשה את צריכה להשתחרר קצת וזה מגיע לך.
כשתחזרי לארץ תחזרי לשגרה שלך..
מה ההיגיון לטוס לחול וללכת למכון
שואל השאלה:
חחח לשמור על כושר
אנונימית