11 תשובות
לא יודעת
לא יודעת
כי. אנחנו. לא. יודעות.
זה עד כדי כך פשוט
זה עד כדי כך פשוט
ביישנות לומר דבר אחר
(לפחות מבחינתי)
או שאני באמת לא יודעת
(לפחות מבחינתי)
או שאני באמת לא יודעת
שואל השאלה:
אבל איך אתן לא יודעות כל דבר
אבל איך אתן לא יודעות כל דבר
שואל השאלה:
מה אתן כן יודעות?
מה אתן כן יודעות?
לא יודעת
^^כלום
אבל גם הבנים אומרים " לא יודע "
שואל השאלה:
לא כמו הבנות
לא כמו הבנות
טוב אז נגיד לע יודעת
באותו הנושא: