11 תשובות
לא יודעת
כי. אנחנו. לא. יודעות.
זה עד כדי כך פשוט
ביישנות לומר דבר אחר
(לפחות מבחינתי)
או שאני באמת לא יודעת
שואל השאלה:
אבל איך אתן לא יודעות כל דבר
שואל השאלה:
מה אתן כן יודעות?
לא יודעת
G_
^^כלום
אבל גם הבנים אומרים " לא יודע "
שואל השאלה:
לא כמו הבנות
טוב אז נגיד לע יודעת