6 תשובות
ספוטיפיי יותר נוח בשביל הפלייליסטים, אבל אני מעדיפה את אפל.
ספוטיפיי
אפל מיוזיק
לכל מה שלא אייפון, לדעתי יותר נוח ספוטיפיי
באייפונים אפל מיוזיק
ספוטיפיי
ספוטיפיי