10 תשובות
לא לכולם ממש
אבל כן לרובם
צריך לקרוא לסדרה
אפים נעלמים
והעלילה תהיה שבכל פרק האף קצת נראה יותר טוב
עד שהוא נהיה קטן ונעלם
טוב אני שותק עכשיו
כי כולם שם יהודיים
אנונימית
זה בגלל שיש להם אף יהודי
סתם ביי
וואי נכוןן
פיפי אמאלה האף של נועם לוגסי
שואל השאלה:
עזבו את נועם תסתכלו על שאולי ואלון ! מזעזע
אנונימית
לא נכון רק לעידו דניאלה ושאולי וגם לאלון ושירה
שואל השאלה:
כולם קיצר^
אנונימית
יואו אני מתה
אשכרה כולם.. אלון, שאולי, דניאלה, דריה, שירה, עידו עוד בסדר..
רק לאמה ואיתי יש אף יפה לדעתי
אנונימית