12 תשובות
כלום
אחת שומרת לשנייה
אחת עושה מה שעושה והשנייה מחכה לה , בדרך כלל גם מרכלות על כולם בזמן הזה.
שומרות שלא יכנסו בטעוצ
ששתי בנות נכנסות לאותו התא? לא נכנסתי לתא עם מישהי אף פעם...

אבל אם זה שהולכות ביחד לשירותיםמ זה בשביל שהיא תשמור על הדלת שלא יפתחו אותה בזמן שאנחנו בשירותים
אנונימית
שומרות אחת לשניה
לא הייתי עם חברה באותו תא אבל פשוט לדבר ביחד בזמן שמישהי בשירותים או סתם כי זה משעמם ללכת לבד
מרכלות,שומרות,מלוות דברים אם צריך,מדברות
עם הגב אלייה ושומרת
שואל השאלה:
צב קטן^^
איכ
אנונימי
שואל השאלה:
למה לשמור אם אפשר לנעול פשוט את הדלת מבפנים וזהו?
אנונימי
זה מה שרוב הבנות עושות.. לרוב(לפחות אצלי ) אין צורך להיכנס לתוך התא
מרכלות בעיקר