8 תשובות
למה צריך לבזבז 40-50 שנה על עבודה ולימודים וילדים ומשפחה?
למה מה היית עושה עכשיו אם לא היית לומדת
היית עובדת?
כל דבר בזמנו
היית עובדת?
כל דבר בזמנו
זאת הדרך של הממשלה לחנך אותנו לחשוב ולהתנהג בצורה מסויימת שתורמת למטרתם
כדי להתכונן לחיים האמיתיים וזה
בית ספר זה בזבוז, אמת
אבל צבא זה משרת את המדינה ואני שמחה שאוכל לתרום את חלקי למדינה.
אבל צבא זה משרת את המדינה ואני שמחה שאוכל לתרום את חלקי למדינה.
כי צריך ללמוד.
למרות שרוב הדברים שמלמדים בבית ספר הם לא ערכים ודברים חשובים באמת,
יש שם המון דברים חשובים לעתיד.
למרות שרוב הדברים שמלמדים בבית ספר הם לא ערכים ודברים חשובים באמת,
יש שם המון דברים חשובים לעתיד.
למה לא? בית ספר הוא חשוב; וצבא - זו ההתנדבות שלך למדינה.
לא יודע אבל גם אני חושב שזה חרא
באותו הנושא: