התחברות הרשמה

מה דעתגם על מה שכתבתי? ביקורת..

13 בספטמבר 2019, 12:59
ביקורתכתיבהסיפורים    
4 תשובות
ממש יפה , אהבתי
S
Shaked_m_y
שואל השאלה:
בכל זאת תנסה לענות
אנונימית
זה סטיפס, לא וואטאפד
A
Aero
וואו זה עצוב אבל יפה..
~
~Numb~
באותו הנושא:
אתם יכולים להעביר ביקורת על מה שכתבתי?
מה דעתכם על שיר שכתבתי ; תגובות כנות או ביקורות
היושים אפשר ביקורת על השיר שכתבתי? ^^
אפשר בבקשה לקבל ביקורת על טקסט שכתבתי?
אפשר לקבל ביקורת על הסיפור שלי שכתבתי?
מה אתם חושבים על השיר שכתבתי אני ישמח לביקורת בונה ורעיונות לשינוי (בעיקר בסוף השיר) תודה!
היי, אפשר ביקורת על קטע שכתבתי? ^^
אפשר בבקשה ביקורת על השיר שכתבתי?
מה דעתכם על הסיפור שכתבתי? אשמח לביקורת בונה ^-^
אפשר ביקורת על קטע שכתבתי?
ביקורת על קטע כתיבה שכתבתי..