2 תשובות
הכי טוב זה שעליתי הקבצה באנגלית והכי גרוע זה הסיור של"ח המטומטם הזה חזרתי ממנו שרופה בכל הגוף
הכי טוב שירדתי הקבצה במתמטיקה והכי גרוע שעליתי למדעי המחשב
באותו הנושא: