2 תשובות
הכי טוב זה שעליתי הקבצה באנגלית והכי גרוע זה הסיור של"ח המטומטם הזה חזרתי ממנו שרופה בכל הגוף
הכי טוב שירדתי הקבצה במתמטיקה והכי גרוע שעליתי למדעי המחשב