10 תשובות
התנועה 69
כי 69 זה כאילו תנוחה וזה
סתם בדיחה נו
חחחח שתגדלי תביני
אנונימית
אומרים כי באשגל יש 69 תנוחות...
אנונימית ^^
בולשיט
חחחחחח סתם בגלל ש69 זה תנוחה בסקס..
אבל סתם המציאו את זה..
6.9 כמו 69 שזה כמו תנוחה בקיום יחסי מין.. נשמע הגינוי לא? כי אני גם לא ידעתי על היום הזה
חח חח חח חח חח. זה סתם המצאה כזאת..
זה בגלל ש-69 זה מין מספר/סמל סקס.
זה בגלל ש-69 זה מין מספר/סמל סקס.
באותו הנושא: