4 תשובות
יש לי רצונות עזים להצטלם סתם לבנאדם ספציפי אבל אז אני תופסת את עצמי ואומרת לעצמי אישה את פתטית
גם לי
גם לי יש
לא , וזה דבר הגיוני ונחמד שמראה שאת שלמה עם עצמך ואוהבת את עצמך
באותו הנושא: