17 תשובות
לא
מרגיש כמו עוד נסיון להגיע לחמות...
יש ויש אבל מבחינה ביולוגית רוב הבנים חזקים מבנות
אנונימית
לא
נכון שאתה רק נואש להגיע לחמות?
פיזית בנים יותר חזקים מבנות אין מה לעשות אבל התקדמנו ואנחנו כבר ב2019 ויש בנות שהן יותר חזקות מבנים וחבל שיש אפליה בכל מיני מקומות
HI^
לא יש בנות שיותר חזקות מבנים כמו שיש בנים שיותר חזקים מבנות
שואל השאלה:
מה קשור חמוות! אני מדבר רציני שבנות יותר חלשות!
אנונימי
כן רוב הבנים יותר חזקים מבנות מבחינה פיזית
המבנה שלנו שונה וזאת עובדה
מבחינה מנטלית רגשית ונפשית אז הבנות
כמו תמיד יש יוצא מן הכלל אבל עכשיו בכלליות ככה זה זה הטבע
בנות חזקות יותר מבנים כשמתעצבנים אותן או שהם מעוצבנות מהיסוד (מחזור)
ממש לא, לא סובל שאומרים שאנחנו יותר חזקים, אני שחיף ואפילו אחותי הקטנה חזקה יותר
שואל השאלה:
לא הגיוני שאחת קטנה חזקה יותר נו באמת זה פרובוקציה
אנונימי
אתה לא מכיר ילדות קטנות ומעצבנות
שואל השאלה:
מתערב איתך שאין בת חזקה ממני
אנונימי
אולי ממך ספיציפית או בכללי
אבל אל תנסה בנות כשהם מעוצבנות
לא בהכרח. יש בנות שיותר חזקות מבנים.
שואל השאלה:
תראי לי אחת כזאת
אנונימי