5 תשובות
ילדה מהכיתה שלי העלתה את זה לסטורי וכתבה שזה הדבר הכי טעים שהיא אכלה בחיים שלה
כן
זה טעים
זה מטורף
תלוי איזה טעם אתם מרכיבים... לא צריך להגזים זה מעולה בסה''כ, לא מטורף או הדבר הכי טעים שהיא אכלה בחייה
שואל השאלה:
תודהה רבה! עוד מישהו שטעם בעצמו?