6 תשובות
מזל טוב את כנראה בתהליך
כנראה שכן, הרוב מקבלות בגיל הזה.
שואל השאלה:
האמת שזה התחיל לי לפני חודש^
האמת שזה התחיל לי לפני חודש^
אנונימית
זה תהליך
אנונימי
יכול להיות
ביינציים אל תדאגי יותר מידי
ביינציים אל תדאגי יותר מידי
אנונימי
יש מצב גם רוב הבנות מקבלות בגיל הזה אבל אל תלחיצי את עצמך או משהו תדברי על זה עם אמא שלך
באותו הנושא: