4 תשובות
בולמיה זה לא אכילת יתר..
בולימיה זה להקיא אחרי שאת אוכלת הרבה/קצת
יש לך פשוט אכילה רגשית או שאת מכורה לאוכל
אבל זה נחשב הפרעת אכילה
אנונימית
כע, בולמיה זה כשאת מקיאה את האוכל שלך
אם את ממש מודאגת לגבי אכילת יתר תתיעצי עם דיאטנית
אולי תדברי עם ההורים שלך על זה או עם פסיכולוג?