8 תשובות
שואל השאלה:
אני חייבת 200...
כי הן רוצות לעשות הרבה דברים כמו לאכול בשרונה ואז ללכת לעזריאלי ואז לקנות בטח בגדים ואז עוד לאכול משהו קטן אז איך אפשר ללכת עם סכום קטן? אפשר להסתדר עם 150? זה יום ארוך
אנונימית
את לא חייבת לעשות מה שהן רוצות...
תחליטי בשביל עצמך ועם הן חברות טובות תספרי להן מה שסיפרת פה והן יבינו
שואל השאלה:
אבל כולן החליטו גם אני וכולם הסכימו
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט כבר שלוש פעמים ביטלתי להם
אנונימית
אז תגידי להורים שלך ועם הם לא יסכימו תגידי להן הן בטוח יבינו
את לא חייבת ככ הרבה כסף קחי 100 או 150 אל תבזבזי הרבה תתחשבי גם במצב של ההורים שלך
את יוצאת איתם והכל, למה את צריכה לקחת סכום כזה?
אולי תקחי 100 ותנסי לא להיות בזבזנית קחי לאוכל ומשהו קטן לקנות

אולי תיפגשו בגינה במקום שלא צריך לבזבז כסף ותקנו משהו לאכול
את יכולה לנסות להסביר להם ואם זה יתאים הם יביאו לך את הכסף ואם תראי שהם לא בנוח תעזבי אותם