9 תשובות
לדעתי הוא ממש חתיך
מזעזע לדעתי
"באטמן"
אמאלה
שואל השאלה:
מה מה חתיך בו
הוא יותר מדי מנופח ויש לו פנים לא יפות
אנונימית
שואל השאלה:
זה השם משפחה שלו כנראה
*אימוגי מרגלית*
אנונימית
הוא לא כזה חתיך
אין ספק שהוא חתיך, יש לו גוף יפה ופנים משורטטות. אך הוא חתיך מבחינת הנורמה החברתית, מבינה? נגיד הוא לא הסגנון שלי בכלל. הוא "מאצ'ו" מידי. יש לו יותר מידי שרירים והוא פשוט נראה לא אמיתי, ולא בקטע טוב.
לא הcup ot tea שלי בכלל קיצור
GFY
הוא מושלם
בגוף בפנים בשיער בחיוך
*בייטמאן
גם לדעתי