התחברות הרשמה

מה עדיף לעשות אליקס הם מחט או עם אקדח ?

12 בספטמבר 2019, 18:16
פירסינגהליקס    
3 תשובות
מחט
אנונימית
מחט
L
Lihiiiii
מחט ... זה לא טוב לעשות אליקס עם אקדח
M
Miss Joke
באותו הנושא:
כמה אליקס כואב מ1-10 עם אקדח?
אני עושה היום אליקס באוזן לעשות עם אקדח או מחט?
למה אומרים שעדיף לעשות פירסינגים עם מחט ולא עם אקדח?מה זה שונה זה מזה?
עדיף לעשות הליקס עם מחט או אקדח?
איך עדיף לעשות חור באוזן.. אקדח או מחט?
עדיף לעשות עגיל באף באקדח או במחט?
איך עדיף לעשות הליקס? עם מחט או אקדח?
לעשות חור שני ושלישי עם אקדח או שעדיף מחט?
מחר אני עושה הליקס עם אקדח, מה עדיף לי חישוק או נקודה?
אני רוצה לעשות אליקס חישוק, כדאי לי לעשות נקודה עם אקדח ואז להחליף אחרי שבועיים או לעשות עם מחט ישר(המשך)
אליקס וטראגוס זה כואב לעשות אקדח? והאם זה גורם לכאבי ראש בגלל שיש באוזן מערכת עצבים?