5 תשובות
עט מחיק אסור בגלל שהדיו שלו יכול להעלם שיש מעל טמפרטורה מסויימת (ככה קרה מלא פעמים למורה שבדקה מבחנים) ואסור להשתמש בזה. ומכיוון שהבודקים לא בודקים את הטופס האמיתי אלא רק את העותק ולא יהיה שם רשום משהו ישר פוסלים.
אסור
את יכולה לקשקש על מה שלא מתאים
הבגרויות שלי מלאות בקשקושים, יש לי יותר מחיקות ממילים, זה לא מוריד ציון
הבגרויות שלי מלאות בקשקושים, יש לי יותר מחיקות ממילים, זה לא מוריד ציון
שואל השאלה:
תחליטו 0_0
תחליטו 0_0
אנונימית
לא, מותר רק עטים רגילים.
ואם את טועה תעשי על זה קו וזהו.
ואם את טועה תעשי על זה קו וזהו.
באותו הנושא: