3 תשובות
כבר די התחיל, לא לגמרי אבל יש כבר הרבה דברים.
חודש הבא כבר תחילת החורף אז אני מאמינה שבקרוב מאוד
חודש הבא כבר תחילת החורף אז אני מאמינה שבקרוב מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
את חושבת שבסביבות ה-24.9 יהיה כבר הרבה דברים לחורף?
את חושבת שבסביבות ה-24.9 יהיה כבר הרבה דברים לחורף?
יכול מאוד להיות, יש כבר ממש גקטים לחורף וכו
אנונימית
באותו הנושא: