3 תשובות
כבר די התחיל, לא לגמרי אבל יש כבר הרבה דברים.
חודש הבא כבר תחילת החורף אז אני מאמינה שבקרוב מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
את חושבת שבסביבות ה-24.9 יהיה כבר הרבה דברים לחורף?
יכול מאוד להיות, יש כבר ממש גקטים לחורף וכו
אנונימית