11 תשובות
את יודעת כמה חיילים ימותו?
פחות....
אולי רק אזעקות וזה ינחת בשטחים פתוחים
אולי רק אזעקות וזה ינחת בשטחים פתוחים
אל תגידי דברים כאלה, מלחמות זה דבר רע
אנשים נפגעים ונהרגים
את יכולה להיות בבית ולישון גם בלי מלחמה, ובית ספר בסופו של דבר מסתיים ועובר
אנשים נפגעים ונהרגים
את יכולה להיות בבית ולישון גם בלי מלחמה, ובית ספר בסופו של דבר מסתיים ועובר
שואל השאלה:
חס וחלילה אני לא רוצה שחיילים ימותו אני רוצה שחמאס ימות ורק שם ימותו אנשים
חס וחלילה אני לא רוצה שחיילים ימותו אני רוצה שחמאס ימות ורק שם ימותו אנשים
אנונימית
זה לא עניין של רצון... צריך מלחמה/ מבצע נרחב כדי להחזיר את כוח ההרתעה שהיה לישראל...
תגידי לי מה את רצינית מה נסגר
אם את גרה בדרום ויהיה מבצע צבאי חס וחלילה אז גם לא תיקני כי אזעקה תעיר אותך כל שנייה
נחמד שאת רוצה מלחמה
אבל יש הרבה חיילים שלא מעדיפים .
אבל יש הרבה חיילים שלא מעדיפים .
שואל השאלה:
אני ממש ממש לא רוצה שחיילים ימותו ^^^^
אני מאוד רוצה שאנשים בעזה ימותו
אני ממש ממש לא רוצה שחיילים ימותו ^^^^
אני מאוד רוצה שאנשים בעזה ימותו
אנונימית
תנשרי מבית הספר, אל תאחלי למלחמה ...
אני מעדיפה ללכת לבית הספר "לסבול" את השיעורים כדי שלא ילקחו חיי אדם ואת אנוכית סתם שתדעי כי מדובר בחיי אדם של בני אדם שיכולים להיות אחים (סליחה שהם האחים שלך)
אנונימית
באותו הנושא: