9 תשובות
לכתוב הכול על המראה...
בהצלחה
להסתכל על המראות בחשדנות כל הזמן להסתכל לא להראות שאת נלחצת מהכביש איתותים וזהו פחות או יותר
בהצלחה!!
ותראי כמה שיותר ידע, תאותתי מתי שצריך אפילו אם יש לך חשש אם צריך או לא עדיף שתאותתי (בדרכ לא יכשילו אותך על זה)
כשאת צריכה להסתכל בעצור או מה שזה לא יהיה ממש תביאי את הגוף קדימה ותראי שאת מסתכלת (כמה פעמים!!) כדי שהבוחן יראה שאת מבינה מה לעשות
והכי חשוב תנסי לא להילחץ תהיי סבלנית שימי לב באיזה כביש את נמצאת
ותראי כמה שיותר ידע, תאותתי מתי שצריך אפילו אם יש לך חשש אם צריך או לא עדיף שתאותתי (בדרכ לא יכשילו אותך על זה)
כשאת צריכה להסתכל בעצור או מה שזה לא יהיה ממש תביאי את הגוף קדימה ותראי שאת מסתכלת (כמה פעמים!!) כדי שהבוחן יראה שאת מבינה מה לעשות
והכי חשוב תנסי לא להילחץ תהיי סבלנית שימי לב באיזה כביש את נמצאת
וואי ממש לא להסתכל כל הזמן למראות. להסתכל כשצריך, אני בטסט שלי שיחקתי אותה מסתכלת במראות כזה וזה ובסוף נכשלתי כי כאילו אני לא בטוחה. המורה שלי אמר לי אחר כך תנהגי כמו שאת נוהגת בשיעורים אותי תהיי את ותראי איך את עוברת וזה הדבר הכי טוב שהוא אמר לי, כל הטסט עבר לי בראש התהיי את והנה עברתי ברוך השם
שואל השאלה:
תודה כולם! עברתי(;
תודה כולם! עברתי(;
אנונימית
ואו כל הכבוד !!!
קודם כל היי יקירה :) (תשובה מבחורה שעברה השבוע טסט שני).
הייתי מביאה לך את תקציר הטיפים שנתנו לי לטסט הראשון, אך מכיוון שזה נושא שמאוד נוגע לי ללב החלטתי לכתוב לך מנסיון טרי:
ראשית אני מאוד ממליצה לך לנקות את הראש ממחשבות, לא רק בטסט עצמו אלא באופן כללי כמה ימים לפני המבחן לעשות דברים שאת אוהבת\דברים אחרים בכדי להסיח את דעתך מן המבחן! כמובן שמחשבות תמיד יהיו, אך לפחות להסיח את הדעת לכמה שעות אפילו יעזור!
ביום המבחן עצמו: את קמה בבוקר, שותה ואוכלת כמו שצריך, שוטפת פנים, מספיקה לאוורר את עצמך ואם יש לך מרפסת בביתך אפילו לשבת כמה דקות עם הקפה\כוס המים\כוס התה ולנשום כמה נשימות להירגע, מאוד חשוב להגיע למבחן אחרי שאכלת ושתית משהו.
*טיפ משנה: במידה והטסט שלך ב12+ בצהריים ממליצה גם אפילו לקחת יום חופש מהעבודה\בית הספר בכדי לא לגרום ללחץ מיותר.. עדיף שתגיעי למקום הטסט מהבית ולא מהעבודה\בית הספר.
כאשר את נכנסת למבחן כמובן שיש את הטיפים שכולם נותנים שהם לא פחות חשובים: להסתכל במראות יחסית הרבה ואחרי ולפני כל פעולה שאת מתכוונת לעשות בכביש, לאותת לפני כל פעולה, לעצור להולכי רגל, אפילו להאט מעט לפני מעבר החצייה בכדי לראות שאף אחד לא יקפוץ פתאום, וכמובן לעצור בתמרור עצור עצירה מלאה!
מעבר לזה תתני מעצמך את כל מה שאת יודעת.
הייתי ממליצה לך פשוט במהלך הטסט עצמו לא לחשוב על שום דבר מעבר לפעולותייך! לא לחשוב "האם אני אעבור או אכשל?" או נגיד "מעניין לאן הוא ייקח אותי?"
הראש שלך ישר ייקח אותך לתוך עיר המחשבות, אבל אל תתני לו כי זה מה שיכשיל אותך בסוף! את צריכה להתרכז בכל פעולה ופעולה שאת עושה! זה מאוד חשוב!
לנשום אפילו כאשר את מרגישה טיפה בלחץ, וגם תתפלאי אבל מותר לך לשים תחנת רדיו שאת אוהבת בווליום חלש יחסית אם זה עוזר לך להירגע מעט.
בכל אופן במידה ואת צריכה עוד מידע או כאלה את תמיד מוזמנת לפנות בפרטי :)
שיהיה מלאנתלפים בהצלחה ותזכרי!
גם אם לא תעברי את הראשון זה בסדר גמור!! יותר מחצי ממי שעושה טסט לא עובר את הראשון ואז בשני כן!! (כמוני..) פשוט עדיף לא לצפות כדי לא להתאכזב, אני מאוד מקווה עבורך שתעברי את הראשון אבל גם אם לא זה בסדר!
טסט לאחר מכן יהיה לך אחרי בין שבועיים ל3 שבועות תאריך חדש.
הייתי מביאה לך את תקציר הטיפים שנתנו לי לטסט הראשון, אך מכיוון שזה נושא שמאוד נוגע לי ללב החלטתי לכתוב לך מנסיון טרי:
ראשית אני מאוד ממליצה לך לנקות את הראש ממחשבות, לא רק בטסט עצמו אלא באופן כללי כמה ימים לפני המבחן לעשות דברים שאת אוהבת\דברים אחרים בכדי להסיח את דעתך מן המבחן! כמובן שמחשבות תמיד יהיו, אך לפחות להסיח את הדעת לכמה שעות אפילו יעזור!
ביום המבחן עצמו: את קמה בבוקר, שותה ואוכלת כמו שצריך, שוטפת פנים, מספיקה לאוורר את עצמך ואם יש לך מרפסת בביתך אפילו לשבת כמה דקות עם הקפה\כוס המים\כוס התה ולנשום כמה נשימות להירגע, מאוד חשוב להגיע למבחן אחרי שאכלת ושתית משהו.
*טיפ משנה: במידה והטסט שלך ב12+ בצהריים ממליצה גם אפילו לקחת יום חופש מהעבודה\בית הספר בכדי לא לגרום ללחץ מיותר.. עדיף שתגיעי למקום הטסט מהבית ולא מהעבודה\בית הספר.
כאשר את נכנסת למבחן כמובן שיש את הטיפים שכולם נותנים שהם לא פחות חשובים: להסתכל במראות יחסית הרבה ואחרי ולפני כל פעולה שאת מתכוונת לעשות בכביש, לאותת לפני כל פעולה, לעצור להולכי רגל, אפילו להאט מעט לפני מעבר החצייה בכדי לראות שאף אחד לא יקפוץ פתאום, וכמובן לעצור בתמרור עצור עצירה מלאה!
מעבר לזה תתני מעצמך את כל מה שאת יודעת.
הייתי ממליצה לך פשוט במהלך הטסט עצמו לא לחשוב על שום דבר מעבר לפעולותייך! לא לחשוב "האם אני אעבור או אכשל?" או נגיד "מעניין לאן הוא ייקח אותי?"
הראש שלך ישר ייקח אותך לתוך עיר המחשבות, אבל אל תתני לו כי זה מה שיכשיל אותך בסוף! את צריכה להתרכז בכל פעולה ופעולה שאת עושה! זה מאוד חשוב!
לנשום אפילו כאשר את מרגישה טיפה בלחץ, וגם תתפלאי אבל מותר לך לשים תחנת רדיו שאת אוהבת בווליום חלש יחסית אם זה עוזר לך להירגע מעט.
בכל אופן במידה ואת צריכה עוד מידע או כאלה את תמיד מוזמנת לפנות בפרטי :)
שיהיה מלאנתלפים בהצלחה ותזכרי!
גם אם לא תעברי את הראשון זה בסדר גמור!! יותר מחצי ממי שעושה טסט לא עובר את הראשון ואז בשני כן!! (כמוני..) פשוט עדיף לא לצפות כדי לא להתאכזב, אני מאוד מקווה עבורך שתעברי את הראשון אבל גם אם לא זה בסדר!
טסט לאחר מכן יהיה לך אחרי בין שבועיים ל3 שבועות תאריך חדש.
עזר ? :)