12 תשובות
למה יש פה כל כך הרבה שאלות על הסרטון הזה
ישלי הרגשה שזה אותו בן אדם
שואל השאלה:
לא אותו בן אדם. אם לא באת לענות תצאי מהשאלה
אנונימי
חסר לך מה לראות נו
לכי תראי מיקמק הסדרה או משהו יותר חינוכי
שואל השאלה:
אבל אני בן 20 :(
אנונימי
חד משמעית יהיו לך סיוטים
תלוי מה העמידות שלך לדברים כאלו
שואל השאלה:
היה לכם או לא
אנונימי
על מה זה בכלל?
אנונימית
זה על שתי בנות שמחרבנות לתוך כוס אוכלות את הקקי שלהן ומקיאות ואוכלות את הקיא שלהן
בקיצור דוחה^
ותראה ממש חוויה
אנונימית
מה סיוטים פשוט בנות אוכלות חרא מי שישמע ראיתי דברים יותר גרועים
לאא אני בטראומה.. וראיתי ממש רק את ההתחלה.. אל תראה
מעניין . אמרו לי לראות .. ראיתי בדיוק 5 שניות ... וסגרתי את הסרטון דבר כזה דוחה לא ראיתי מימיי.....
חייב לומר שאחרי כן ... זה עלה לי לראש כחוויה נוראית