12 תשובות
למה יש פה כל כך הרבה שאלות על הסרטון הזה
ישלי הרגשה שזה אותו בן אדם
ישלי הרגשה שזה אותו בן אדם
שואל השאלה:
לא אותו בן אדם. אם לא באת לענות תצאי מהשאלה
לא אותו בן אדם. אם לא באת לענות תצאי מהשאלה
אנונימי
חסר לך מה לראות נו
לכי תראי מיקמק הסדרה או משהו יותר חינוכי
לכי תראי מיקמק הסדרה או משהו יותר חינוכי
שואל השאלה:
אבל אני בן 20 :(
אבל אני בן 20 :(
אנונימי
חד משמעית יהיו לך סיוטים
תלוי מה העמידות שלך לדברים כאלו
שואל השאלה:
היה לכם או לא
היה לכם או לא
אנונימי
על מה זה בכלל?
אנונימית
זה על שתי בנות שמחרבנות לתוך כוס אוכלות את הקקי שלהן ומקיאות ואוכלות את הקיא שלהן
בקיצור דוחה^
ותראה ממש חוויה
בקיצור דוחה^
ותראה ממש חוויה
אנונימית
מה סיוטים פשוט בנות אוכלות חרא מי שישמע ראיתי דברים יותר גרועים
לאא אני בטראומה.. וראיתי ממש רק את ההתחלה.. אל תראה
מעניין . אמרו לי לראות .. ראיתי בדיוק 5 שניות ... וסגרתי את הסרטון דבר כזה דוחה לא ראיתי מימיי.....
חייב לומר שאחרי כן ... זה עלה לי לראש כחוויה נוראית
חייב לומר שאחרי כן ... זה עלה לי לראש כחוויה נוראית