תשובה אחת
שמעתי בנהא??
א. ידוע, ב. ידועאעאעאע באקודקו יהיה ברוטיפיי

קירישימה ובאקוגו לא נלחמו אף פעם למיטב זכרוני, זה חלק ממערכת היחסים שלהם, שוויון (ניתן לראות את זה במהלך הסדרה, וגם אומרים את זה). אבל מה שכן, אם אני טועה, באקוגו בטוח ניצח, גם כי הוא חזק יותר, וגם כי קירישימה לא היה נלחם מולו ברצינות.