6 תשובות
אם את היית החברה, היית רוצה שיספרו לך?
לא לספר אל תהיי סאחית
^כי לבגוד זה כזה מגניב ומקובל ולהיות כנה ונאמן זה סאחי
בדיוק
ברור שלספר!! יהיה לה קשה להבין את זה אבל אני בטוחה שהיא רוצה לדעת את זה עכשיו ולא בהמשך..
ברור שכן
באותו הנושא: