7 תשובות
אממ... אם אין לי בן אדם אהוב?

נגיד חברה טובה-

זה לא ממש ישנה לי, כי אני יודעת שהיא לא הייתה הורגת מישהו בכוונה וכנראה שהיא נסתה להגן על עצמה.

והייתי עוזרת לה ולא מסגירה אותה
עוזר לה להתחמק מזה
ברגע שאני שומר את זה לעצמי אני עובר שותף לפשע
האמ אני נגיד הייתי בהלם אם מישהו יספר לי את זה אבל אני יגיד לו שהוא צריך להסגיר את עצמו או ללכת לטיפול
הייתי גאה בו.ובורחת איתו לרוסיה.
בורחת ממנו כמה שיותר מהר ורחוק