4 תשובות
זה סתם ליופי לדעתי
לא היא יותר ליופי ומתאימה לבנות עם חזה ממש קטן כטילו a b לא יותר
ליופי
ואם את שואלת אותי היא לא נוחה בשיט
זה סתם ליופי ולמי שיש חזה קטן לי יש חזה גדול יחסית ואני יודעת שאני יסבול עם זה
אנונימית