4 תשובות
זה סתם ליופי לדעתי
לא היא יותר ליופי ומתאימה לבנות עם חזה ממש קטן כטילו a b לא יותר
ליופי
ואם את שואלת אותי היא לא נוחה בשיט
ואם את שואלת אותי היא לא נוחה בשיט
זה סתם ליופי ולמי שיש חזה קטן לי יש חזה גדול יחסית ואני יודעת שאני יסבול עם זה
אנונימית
באותו הנושא: