4 תשובות
לא לכל שאלה
לא בהכרח. למשל אני שאלתי הרבה שאלות ולא קיבלתי. אבל יש כאלה ששמים לעצמם אז אולי זאת הסיבה.
כן
גם אני. (לא להכל אך הרוב)
לרוב זה פשוט המשתמשים (שואלי השאלה) נועצים לעצמם.
לרוב זה פשוט המשתמשים (שואלי השאלה) נועצים לעצמם.
באותו הנושא: